środa, 25 listopada 2015

Przegląd prasy ogrodniczej: moje publikacje w grudniu!

Przegląd prasy ogrodniczej w grudniuNo w końcu! Zimno i chłód wypędzają wszystkich ogrodników do domów, nawet tych których paluchy przykleiły się do grabi na dobre. Jeśli kręcisz się z obłędem w oczach po swoim ogrodzie nie wiedząc co ze sobą zrobić, mam dobrą radę: wrzuć na luz, usiądź i odpocznij, bo święta za pasem i ani się obejrzysz, a zagonią cię do rozplątywania choinkowych świecidełek. Złap kubek kakao, usiądź wygodnie i zobacz, co nawypisywałem w najnowszych, grudniowych wydaniach prasy ogrodniczej. Starałem się, że ho-ho, żeby ci się przyjemnie czytało, chociaż jedną rękę też miałem przyklejoną do grabi!




Mam Ogród (grudzień)


mam ogród czasopisma ogrodniczeW grudniowym numerze Mam Ogród kolejna, już siódma, odsłona mojego cyklu Sekrety Kwiatów; tym razem opowiadam o różach Bożego Narodzenia - ciemiernikach. To jedne z niewielu kwiatów, które naprawdę nie boją się zimy i kwitną w najlepsze nawet kiedy przykryje je pierzynka śniegu. Poznaj tajemnicę ciemierników i dowiedz się, jak stają się coraz piękniejsze mimo, że ich kwiaty to... ten sekret poznasz tylko w najnowszym Mam Ogród! :D

czasopisma ogrodnicze



Weranda Country (grudzień)



czasopisma ogrodnicze weranda countryW Notatniku ogrodnika w grudniowej Werandzie Country kolejna porcja moich wskazówek na co zwrócić uwagę o tej porze roku, bo nawet jeśli ogród wydaje się już uśpiony, nam nie wolno o nim zapominać. Ciągle jest coś do zrobienia! Tym razem podpowiadam kto jeszcze ma chrapkę na dynie, czym zastąpić Gwiazdę Betlejemską, dlaczego warto uważać na jemiołę, jak traktować rośliny w ogrodzie kiedy śniegu jest tyle, co kot napłakał oraz o owocach w spiżarce i jak dbać o ich prawidłowe przechowywanie. W grudniowej Werandzie... znajdziesz również stylowe pudełeczko na prezent do samodzielnego wykonania i jak zwykle mnóstwo inspiracji. Polecam!

czasopisma ogrodnicze weranda country


SlowLife Food & Garden (listopad - grudzień)



czasopisma ogrodnicze slow life food and gardenW listopadowo-grudniowym wydaniu SlowLife Food & Garden debiutuję artykułem o orzechach. W wesołym, muzycznym nastroju zapraszam do lektury Orzechów dobrych na wszystko - wszak to prawdziwe bomby witamin i minerałów, których w zimie tak nam brakuje. Zobacz ile korzyści przyniesie wymiana wstrętnych przekąsek na te ulubione przez wiewiórki przysmaki, wybierz swoje ulubione orzeszki i przekonaj się, że orzechy nie są ani drogie, ani nudne, ale za to bardzo praktyczne i pasują na każdą okazję. W zimie wszyscy chrupiemy orzechy!


moje publikacje w prasie ogrodniczej


Gardeners' World - Edycja Polska (listopad - grudzień)



pismo ogrodnicze gardeners worldW ostatnim w tym roku numerze Gardeners' World - Edycja Polska jak zwykle masa inspiracji i pożyteczności. To prawdziwa ogrodnicza biblia na długie, zimowe wieczory! Tym razem przygotowałem tłumaczenia porad Alana o najlepszych i niezawodnych roślinach ogrodowych (artykuł przeplatany fascynującą historią brytyjskiego ogrodnictwa), razem z Montym przyglądam się małym ogródkom i robimy porządki na zapleczu, z Helen szykujemy gwiazdkowe ozdoby z materiałów prosto z ogrodu, a do tego mnóstwo porad dotyczących prac sezonowych i odpowiedzi na pytania trapiące czytelników i... och! Jeszcze wiele, wiele więcej.

gardeners world edycja polska pisma ogrodnicze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...